Ambreiaj 

Contine 62 produse.

Rulment presiune Dacia Solenza ,Dacia Logan 1.4 ,1.6benzina ,1.5dciProdus marca SNR

45 Lei

Cablu ambreiaj pentru Dacia Pick-up 1.9 Diesel Acest produs se livreaza in termen de 48 ore oriunde in tara, prin curierat rapid

25 Lei

Cilindru ambreiaj Dacia Logan1,5 Diesel original Producator DACIA-RENAULT

295 Lei

Disc ambreiaj Dacia Logan ,Dacia Solenza 1.4 Produs Autospeed.

39 Lei

Arc rulment presiune pentru Dacia Nova. Piesa auto marca Dacia

5 Lei

Ferodou ambreiaj Dacia 1310 fi 200

13 Lei

Coroana volanta Logan 1.4 Mpi.

49 Lei

Kit ambreiaj FI170 petru Dacia 1300 intre anii de fabricatie 1974 si 1985 Produs MAPA

220 Lei

Placa presiune Dacia Supernova 1.4 mpi Produs MAPA

145 Lei

Cablu ambreiaj pentru Dacia Logan 1.4 Mpi

39 Lei

Disc ambreiaj Dacia diametru 200mm Produs marca Autospeed

45 Lei

Ferodou ambreiaj Dacia fi 180mm de origine. Produs Dacia Renault

45 Lei

Kit ambreiaj FI180 pentru Dacia 1310 si 1410 Produs Mapa

230 Lei

Disc ambreiaj pentru Dacia Logan 1.5 dci MAPPA

130 Lei

Cilindru ambreiaj Dacia Logan 1.5 DCI Produs marca VALEO

295 Lei

Coroana volanta pentru Dacia Logan 1.4 si 1.6 Mpi Compatibil si Dacia Solenza 1.4 MPI si Dacia Supernova

45 Lei

Placa presiune din aluminiu de FI200 pentru Dacia 1400 si Dacia NOVA

119 Lei

Cablu ambreiaj Logan 1.5 Diesel Piese auto marca Dacia Renault

75 Lei

Disc ambreiaj pentru Dacia Pick-up 1.9 Diesel Produs marca Autospeed.

69 Lei

Chit ambreiaj Dacia Logan1.4 MPI LUK Contine:disc ambreiaj

325 Lei

Rulment presiune compatibil pentru Dacia Solenza 1.4mpi si 1.9 Diesel , Dacia Pick Up 1.9 Diesel, Dacia Logan 1.4-1.6 mpi Produs marca SNR

45 Lei

Rulment presiune compatibil Dacia Solenza 1.4 MPI ,Dacia Pick UP 1.9 Diesel si Dacia Logan 1.4,1.6 MPI si 1.5 DCI mecanic Euro3 Produs SNR

45 Lei

Volanta asamblata pentru Dacia Logan  1.4 MPI si 1.6 MPI cat si pentru Dacia Solenza 1.4 MPI Piese cauto marca Dacia Renault

890 Lei

Kit ambreaj Dacia Logan 1.4 MPI ,producator Valeo Este compatibil si cu Dacia Solenza 1.4 MPI si Dacia Sandero 1.4 MPI

255 Lei
Se afiseaza 1-24 din 62 de PRODUSE
Ambreiajul este un mecanism pentru transmiterea miscarii de rotatie, care poate fi deconectat si conectat dupa dorinta. Ambreiajul este util in angrenajele care au doua axe de rotatie. In asemenea cazuri un ax este antrenat de motor iar celalalt este axul principal al cutiei de viteze. In cazul autovehiculelor, cele doua axe se pot roti la aceea...
Ambreiajul este un mecanism pentru transmiterea miscarii de rotatie, care poate fi deconectat si conectat dupa dorinta. Ambreiajul este util in angrenajele care au doua axe de rotatie. In asemenea cazuri un ax este antrenat de motor iar celalalt este axul principal al cutiei de viteze. In cazul autovehiculelor, cele doua axe se pot roti la aceeasi viteza cand ambreiajul este conectat (cand pedala de ambreiaj este libera) si pot avea viteze diferite cand ambreiajul este deconectat sau partial actionat (cand pedala este partial sau total apasata).

- Problema tipica a ambreiajului este cand acesta incepe sa patineze. Aceasta se datoreaza in special uzurii stratului de frictiune. La un moment dat discul de ambreiaj va incepe sa se roteasca independent de ansamblul volanta - placa de presiune si va transmite doar partial sau deloc miscarea de rotatie catre roti. In practica veti constata o crestere brusca a turatiei motorului neinsotita de o accelerare evidenta a autovehiculului. Cauzele pot fi: un stil de conducere sportiv, tinutul frecvent al piciorului stang pe pedala, sau daca aceasta se intampla dupa o vizita la service, o reglare necorespunzatoare a pedalei, "prea strans".

- O alta problema a ansamblului numit ambreiaj este rulmentul de presiune. Acesta incepe sa "emita" un harait ori de cate ori este actionata pedala de ambreiaj. - Uneori cuplarea este greoaie, insotita de un sunet metalic si de socuri. Conform celor scrise mai sus, daca cele doua parti ale ambreiajului nu se separa total, cuplarea si decuplarea este greoaie datorita imposibilitatii cutiei de a inlatura diferentele de tensiune dintre pinioanele in miscare. Problema apare atunci cand ambreiajul este reglat "prea jos", adica atunci cand alaturarea elementelor are loc la sfarsitul cursei pedalei.
Mai multe

Top