Blocul motor este principala piesa a autoturismului si este sursa de energie care ajuta ca autovehiculul sa se deplaseze. Motorul poate fi pornit cu ajutorul cheilor de contact care functioneaza electric si atunci este activat si circuitul de aprindere a bujiilor. Demaroul este cel care activeaza roata dintata a volanului si care pune in miscare...
Blocul motor este principala piesa a autoturismului si este sursa de energie care ajuta ca autovehiculul sa se deplaseze. Motorul poate fi pornit cu ajutorul cheilor de contact care functioneaza electric si atunci este activat si circuitul de aprindere a bujiilor. Demaroul este cel care activeaza roata dintata a volanului si care pune in miscare motorul. Blocul motor este cea mai solicitata componenta a Daciei tale si din aceasta cauza noi iti oferim piese la un pret avantajos.
Simeringul este garnitura de etansare. La masinile auto semiringul este utilizat la majoritatea componentelor rotative ale motorului. Simeringul este de mai multe feluri: simering supape, simering ax came, simering injector, simering fulie, simering planetara, simering arbore cu came toate aceste felurile de simering sunt disponibile pe magazinul nostru online pentru toate modelele Dacia la preturi mici.
Termostatuleste o piesa auto mecanica a sistemului de racire si care ajuta la atingerea temperaturi de functionare a motorului. Daca acesta nu functioneaza motorul se poate supraincalzi iar termostatul ramane blocat iar motorul se poate distruge. Cauta in magazinul nostru termostatul de care ai nevoie pentru modelul autoturismulul Dacia.
Fulia motor este discul de la capatul arborelui cotit care vine de la cureaua de altenator si care angreneaza pompa de apa si alternatorul. In momentul in care cureaua se rupe trebuie verificat daca nu fulia este deteriorata. Cand acesasta da semne ca nu mai este buna ea trebuie inlocuita intra pe magazinul nostru iar la sectiunea motor poti alege piesa necesara.
Cand piesele din blocul motor nu mai functioneaza corespunzator acestea necesita inlocuirea lor pentru ca autovehicolul sa functioneze fara probleme.
Motorul este inima automobilului.
La inceput in 1769 se foloseau prima data motoare cu abur cand incepea istoria automobilului,dupa acesta apar vechicule dotate cu motoare cu ardere interna. La momentul respectiv cele mai raspandite motoare sunt cele cu aprindere interna. Motorul cu ardere interna transforma energia chimica al combustibilului prin ardere in interiorul motorului in energie mecanica.Combustibilul poate sa fie : benzina,motorina sau gazul lichefiat.
Clasificarea motoarelor dupa natura combustibilului: cu benzina cu carburator sau pompa de injectie cu motorina (diesel) cu pompa de injectie si motoare cu gaz. Clasificare dupa numarul de curse simple efectuate de piston intr-un ciclu:motor in patru timpi si motoare in doi timpi.
Clasificare dupa asezarea cilindriilor:in linie,in V,boxer,in stea,in Delta.
Componentele fixe al unui motor sunt urmatoarele:blocul motor, chiuloasa, cilindrul motor, colector de admisie, colector de evacuare, lagare palier, lagare cuzineti. Componentele mobile:piston, segmenti, bolt,biela, cuzineti de biela,arbore cotit, volantul
Mai multe